In2Cloud Telefonie

Ook voor telefonie is Stilan uw vertrouwd aanspreekpunt

Geef u en uw medewerkers de mobiliteit en flexibiliteit waar zij naar verlangen.
Wij bieden de voor u meest geschikte telefonieoplossing aan.

Vaste Telefonie

Gebruikt u graag nog vaste toestellen? Geen probleem. U kan kiezen uit een uitgebreid IP gamma.

Bellen via app

Met onze gebruiks-vriendelijke telefonie-app bent u overal bereikbaar alsof u op kantoor zou zijn.

Call Center

Beheer optimaal uw pool aan onthaalmedewerkers en wachtrijen via onze Call Center Pro.

Microsoft Teams

U gebruikt Teams reeds intern? Waarom Teams dan ook niet gebruiken om extern mee te communiceren?

Integraties

Integreer uw telefonie met uw ERP/MRP systeem voor de beste klantervaring en-ondersteuning.

SIP Trunk

Kosten besparen, flexibeler werken en alsnog uw bestaande telefooncentrale behouden is mogelijk.

UCAAS

Combineer telefonie, virtuele vergaderingen, chat en contact center in één toepassing.

Zorg

Ook voor de zorg biedt Stilan de geknipte telefonie oplossingen aan, inclusief integraties.

Is mijn internetverbinding voldoende voor telefonie via internet (VoIP)?

F.A.Q.

Veelgestelde Vragen

Kan ik een toestel verplaatsen van de ene ruimte naar de andere?

Doordat uw set-up in de cloud wordt beheerd, is het mogelijk om uw apparaat van de ene ruimte naar de andere te verplaatsen zonder dat dat een invloed heeft op de configuratie. Uw nummer kan worden gekoppeld aan verschillende apparaten die allemaal de in-/uitlogfunctie ondersteunen. Ontvangt u een oproep, rinkelt elk apparaat waarop u bent ingelogd.

Kan ik mijn bestaande nummers behouden?

Ja. Uw nummers zullen worden overgedragen van uw huidige provider naar In2Cloud. Na overdracht van het nummer bespaart u tot 80% op uw gesprekskosten.

Welke functies kan ik in mijn persoonlijk portaal beheren?

Uw persoonlijk portaal heeft tal van functies. Afhankelijk van de gebruiksrechten kunt u oproepen doorsturen, uw voicemailberichten personaliseren en nog veel meer. In het portaal hebt u toegang tot details over gesprekken en uw persoonlijke virtuele fax.

Voor welke landen kan ik een internationaal nummer krijgen voor mijn Belgisch kantoor?

Uw internationale contacten kunnen u bellen tegen een lokaal in plaats van een internationaal tarief indien u internationale nummers (+1, +33, +44, …) gebruikt in uw Belgisch kantoor. Wij bieden internationale nummers voor meer dan 60 landen.

Hoe kan ik apparaten en nummers bestellen?

Om extra apparaten en nummers te bestellen, kan u contact opnemen met uw In2Cloud account manager.

Kan ik mijn ISDN-abonnementen onmiddellijk beëindigen?

U kunt uw ISDN-abonnementen bij uw huidige telecomoperator beëindigen zodra alle nummers zijn overgezet naar In2Cloud. In principe duurt dit ongeveer 10 dagen en ondertussen zal onze technicus uw telefonie-infrastructuur configureren.

Iris

Iris

Service Desk agent

Hoe kan ik je helpen?

“Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.”